Δεύτερο Δημοτικό παρκινγκ στην Αρτέμιδα – ΟΤ 178 ΠΕ4

Δεύτερο Δημοτικό παρκινγκ στην Αρτέμιδα – ΟΤ 178 ΠΕ4

Δεύτερο Δημοτικό παρκινγκ στην Αρτέμιδα – ΟΤ 178 ΠΕ4.

Σε προηγούμενο άρθρο μας αναφέραμε την δημιουργία δύο Δημοτικών χώρων στάθμευσης στην Αρτέμιδα, το ένα επί της Λεωφόρου Αρτέμιδος

και Αθηνάς (κλικ εδώ για το σχετικό άρθρο), ενώ το δεύτερο θα γίνει στο οικοδομικό τετράγωνο 178 της Πολεοδομικής Ενότητας 4 της Αρτέμιδας,

με εμβαδόν 1691,12m² και θα υλοποιηθεί με πόρους του Δήμου Σπάτων – Αρτέμιδος, με προϋπολογισμό 74.395,27 ευρώ (συμπεριλαμβάνει ΦΠΑ).

Από την έρευνα που κάναμε, βρήκαμε και μεταφέρουμε πληροφορίες από την τεχνική έκθεση του έργου : Η παρούσα τεχνική έκθεση

αφορά στην κατασκευή υπαίθριου χώρου στάθμευσης επί του Ο.Τ. Γ178 στην Π.Ε. 4 της Δημοτικής Ενότητας Αρτέμιδος, του Δήμου Σπάτων – Αρτέμιδος,

για τις ανάγκες στάθμευσης των λουόμενων στο παραλιακό μέτωπο.

Το εν λόγω ακίνητο αποτελεί χώρο που έχει μισθωθεί από τον Δήμο, με το AΠ: 231/03-01-2023 ιδιωτικό συμφωνητικό

μίσθωσης, σε εντός σχεδίου πόλης περιοχή της Αρτέμιδος ( ΦΕΚ 722/Δ/1987).

Η έκταση του μισθωμένου ακινήτου, που θα δεσμευθεί για την δημιουργία του υπαίθριου – ανοιχτού χώρου στάθμευσης

ορίζεται από την επιφάνεια με κορυφές τα σημεία Α,Β,Γ,10,11,12, …έως 26,και έχει εμβαδόν 1691,12m² ως τελική ιδιοκτησία.

Ο υπαίθριος χώρος στάθμευσης θα έχει 64 συνολικά θέσεις στάθμευσης, εκ των οποίων οι δυο (2) είναι θέσεις ΑΜΕΑ.

Η είσοδος αλλά και η έξοδος στον χώρο θα γίνονται από το ρυμοτομούμενο τμήμα του ακινήτου (αδιάνοιχτη οδός) μα και την εσοχή στην πρασιά.

Το μέσο πλάτος που αφήνεται, από το ρυμοτομούμενο τμήμα καθώς και την πρασιά, είναι 7,5 m και έτσι εξασφαλίζει την άνετη

καθώς και ασφαλή κίνηση των οχημάτων εντός αλλά και εκτός του χώρου.

Οι θέσεις στάθμευσης διατάσσονται σε λωρίδες κάθετες προς τις πλευρές του οικοπέδου, ενώ στο κεντρικό τμήμα του

διαμορφώνονται επιμήκεις νησίδες με ιστούς ηλεκτροφωτισμού. Η απορροή των όμβριων θα γίνει με 1,5% κλίση

προς την Λ. Αρτέμιδος με ανοίγματα στο σημείο επαφής του κρασπέδου με το υπάρχον έρεισμα της λεωφόρου,

ενώ θα γίνει τοποθέτηση ιστών με φωτιστικά LED.

Στην μελέτη για την δημιουργία του υπαίθριου χώρου στάθμευσης λήφθηκαν υπόψη οι ακόλουθες διατάξεις : Προεδρικό Διάταγμα 455/76

Περί όρων και προϋποθέσεων ιδρύσεως αλλά και λειτουργίας σταθμών αυτοκινήτων καθώς και εγκαταστάσεως εντός αυτών πλυντηρίων – λιπαντηρίων

αυτοκινήτων, αντλιών παροχής καυσίμων ως και προϋποθέσεων χορηγήσεως των προς τούτο απαιτούμενων αδειών (ΦΕΚ 169/Α/5-7-76).

Προεδρικό Διάταγμα: 326/91 Τροποποίηση του Π.Ν. 455/76 «περί όρων και προϋποθέσεων ιδρύσεως και λειτουργίας σταθμών

αυτοκινήτων αλλά και εγκαταστάσεως εντός αυτών πλυντηρίων – λιπαντηρίων αυτοκινήτων, αντλιών παροχής καυσίμων ως και προϋποθέσεων

χορηγήσεως των προς τούτο απαιτούμενων αδειών» (ΦΕΚ 117/Α/19-7-91).

Σύμφωνα με τα προβλεπόμενα στην μελέτη του έργου, τα χαρακτηριστικά του προς κατασκευή υπαίθριου χώρου στάθμευσης,

είναι τα ακόλουθα : Σταθμός δημόσιας χρήσης για την εξυπηρέτηση δημοτών αλλά και επισκεπτών του παραλιακού μετώπου. Στάθμευση με αυτοεξυπηρέτηση.

Σταθμός μεγάλου μεγέθους. Ωφέλιμη επιφάνεια = 1577,93m² ενώ ωφέλιμη επιφάνεια ανά αυτοκίνητο = 20,00m².

Επιφάνεια θέσεων στάθμευσης 2,50 x 4,75m = 11,87m². Διάταξη θέσεων στάθμευσης σύμφωνα με το Π.Δ. 326/91. Θέσεις ΑΜΕΑ σύμφωνα με το Π.Δ. 326/91.

Λειτουργία κατά την διάρκεια της ημέρας. Περίφραξη από άκαυστο υλικό καθώς και επίστρωση με ασφαλτικό τάπητα. Διαμόρφωση εισόδου –

εξόδου με συνολικό πλάτος 8,00 μέτρων (σύμφωνα με τα οριζόμενα στο Π.Δ. 326/91, πλάτος εκάστης 3,75 m), με ενδιάμεση διαχωριστική νησίδα

μικρού μήκους και πλάτους 0,50 m, για την διευκόλυνση της κίνησης – κατεύθυνσης των οχημάτων μα και την αποφυγή συγκρούσεων

κατά την είσοδο – έξοδο. Εξασφάλιση χώρου αναμονής επιφάνειας 24,38 m² > απαιτούμενης = 24,00 m².

Οι εργασίες για την δημιουργία του υπαίθριου χώρου στάθμευσης ανήκουν στην κατηγορία των οδικών έργων,

συμπεριλαμβανομένων και εργασιών Η/Μ εγκαταστάσεων ενώ είναι : Εκσκαφή εδαφών – εκθαμνώσεις – καθαρισμοί.

Κατασκευή στρώσης υπόβασης αλλά και βάσης οδοστρωμάτων από θραυστά αδρανή. Στρώση ασφαλτικής προεπάλειψης μα και κατασκευή

ασφαλτικής στρώσης κυκλοφορίας. Τοποθέτηση πρόχυτων κρασπέδων από σκυρόδεμα στα όρια του οικοπέδου, κατά μήκος της περιμέτρου

της ωφέλιμης επιφάνειας του χώρου στάθμευσης καθώς και διαγράμμιση θέσεων στάθμευσης και ενδείξεων κίνησης – κυκλοφορίας εντός του χώρου

στάθμευσης. Τοποθέτηση πινακίδων οδικής σήμανσης καθώς και εργασίες εγκατάστασης ηλεκτροφωτισμού (ιστοί,

φωτιστικά σώματα οδοφωτισμού, σωληνώσεις, καλωδιώσεις, παροχές αλλά και συνδέσεις κ.λπ.).

Δεύτερο Δημοτικό παρκινγκ στην Αρτέμιδα – ΟΤ 178 ΠΕ4.

 

 

 

 

Αφήστε μια απάντηση

error: Content is protected !!
Exit mobile version