Σιδηροδρομική σύνδεση για Σπάτα, Αρτέμιδα, Ραφήνα

Σιδηροδρομική σύνδεση για Σπάτα, Αρτέμιδα, Ραφήνα

Σιδηροδρομική σύνδεση για Σπάτα, Αρτέμιδα, Ραφήνα – Κλείδωσε η διπλή σιδηροδρομική σύνδεση Ραφήνας – Που θα γίνουν νέοι σταθμοί του Προαστιακού.

Κλείδωσε η διπλή σιδηροδρομική σύνδεση της Ραφήνας που προβλέπει ότι θα γίνουν οκτώ νέοι σταθμοί του Προαστιακού.

Σύμφωνα με την προκήρυξη του έργου από την ΕΡΓΟΣΕ η επέκταση του Προαστιακού Σιδηροδρόμου προς Ραφήνα θα γίνει και μέσω

της Λεωφόρου Σταυρού – Ραφήνας (τμήμα της Αττικής Οδού) ξεκινώντας από τον Γέρακα αλλά και μέσω του αεροδρομίου

της Αθήνας, “Ελευθέριος Βενιζέλος”.

Επιβεβαιώνοντας προηγούμενο ρεπορτάζ του ypodomes.com,  η διπλή σύνδεση περιλαμβάνει περίπου 25 χλμ νέας σιδηροδρομικής γραμμής.

Από αυτά 23 χλμ είναι διπλή μα και περίπου 2 χλμ μονή. Οι δύο γραμμές θα μοιράζονται κοινό τμήμα 7 χλμ. από την Αρτέμιδα

μέχρι τον Τερματικό Σταθμό “Λιμένας Ραφήνας”.

Με το έργο αυτό ουσιαστικά καλύπτονται σε μεγάλο βαθμό οι ανάγκες περιοχών με συνεχώς αυξανόμενο πληθυσμό

σε περιοχές όπως το Πικέρμι, τα Σπάτα μα και η Αρτέμιδα αλλά και η Ραφήνα.

Επίσης εξασφαλίζεται η συνεχής κίνηση προς το Αεροδρόμιο, το κέντρο της Αθήνας μα και το λιμάνι του Πειραιά.

Επί της ουσίας με αυτή την επέκταση τα τρία σημαντικότερα επιβατικά λιμάνια της Αττικής, Πειραιάς, Ραφήνα μα και Λαύριο

αποκτούν πρόσβαση στο σιδηρόδρομο αλλά και θα συνδεθούν μεταξύ τους σιδηροδρομικά.

Σύμφωνα με τα όσα αναφέρει η προκήρυξη, η επέκταση του Προαστιακού από το αεροδρόμιο θα περιλαμβάνει 5 νέες προαστιακές στάσεις

αλλά και ένα νέο προαστιακό σταθμό στο Συνεδριακό Κέντρο Αεροδρομίου, στα Σπάτα μα και στην Αρτέμιδα, στην Διασταύρωση,

στην Ραφήνα αλλά και στον Λιμένα Ραφήνας (Τερματικός- Προαστιακός Σταθμός).

Προβλέπεται η κατασκευή 12,5 χλμ εξ` ολοκλήρου νέας σιδηροδρομικής γραμμής επί έρματος, ως επέκταση της υφιστάμενης γραμμής

από τον τερματικό Σιδηροδρομικό Σταθμό στο Αεροδρόμιο Ελ. Βενιζέλος, μέχρι τον Λιμένα Ραφήνας.

Η νέα γραμμή προβλέπεται διπλή σε μήκος 10,5 χλμ και μονή σε μήκος 2 χλμ (τερματικό τμήμα Ραφήνας,

περιοχή σήραγγας Ραφήνας) ενώ περιλαμβάνει 5 χλμ. περίπου υπόγειου έργου. Η απόσταση του λιμένα της Ραφήνας

από το αεροδρόμιο θα καλύπτεται σε 10-15 λεπτά, δίνοντας μεγάλες αναπτυξιακές προοπτικές σε όλη την περιοχή.

Η δεύτερη σύνδεση θα γίνει μέσω Γέρακα αρχικά κατά μήκος της ζώνης της παλιάς γραμμής Λαυρίου ενώ στη συνέχεια

σε συνδυασμό με το τμήμα της Αττικής Οδού που σήμερα φτάνει μέχρι τα Σπάτα με χρήση της ήδη κατασκευασμένης σε ένα τμήμα νησίδας.

Με τη λειτουργία της διπλής σιδηροδρομική σύνδεση προς Ραφήνα μα και τους νέους σταθμούς του Προαστιακού, θα μεταμορφώσει τις μετακινήσεις

σε όλη περιοχή καθώς από το κέντρο της Αθήνας θα απαιτούνται περίπου 40 λεπτά μέχρι το λιμάνι της Ραφήνας.

Αυτό θα σημάνει την γενική αποκλιμάκωση της κυκλοφοριακής κίνησης ιδιαίτερα κατά τους καλοκαιρινούς μήνες,

όπου όλη η Ραφήνα μετατρέπεται σε ένα τεράστιο χώρο στάθμευσης ι.χ. οχημάτων.

Εξαιρετικό νέο είναι όμως και για το δίκτυο του Προαστιακού Σιδηροδρόμου της πρωτεύουσας ο οποίος αποκτά πρόσβαση

σε νέες περιοχές με πληθυσμό που ξεπερνά τις 200.000 κατοίκους.

Ο διαγωνισμός για την διπλή επέκταση του Προαστιακού προς Ραφήνα θα ξεκινήσει στις 14 Ιανουαρίου.

Τέλος θα έχουμε την υποβολή δεσμευτικών προσφορών από όπου θα υπάρξει ο ανάδοχος του έργου.

Σιδηροδρομική σύνδεση για Σπάτα, Αρτέμιδα, Ραφήνα – Κλείδωσε η διπλή σιδηροδρομική σύνδεση Ραφήνας – Που θα γίνουν νέοι σταθμοί του Προαστιακού.

Πηγή : https://ypodomes.com

 

 

 

 

Αφήστε μια απάντηση

error: Content is protected !!